Przejdź do menu Przejdź do treści

Projekty badawcze

1) Projekty badawcze i krajowe projekty badawczo-rozwojowe:

a) badania statutowe zakładu/katedry  (2018) :
Przemiany przestrzeni społeczno-ekonomicznej i kulturowej w warunkach rozwoju gospodarki opartej na wiedzy i kształtowania się społeczeństwa informacyjnego

b) projekty krajowe badawczo-wdrożeniowe (edukacyjne):

  • „Krok w przedsiębiorczość”
  • „Kompetentny student – dobry pracownik”

c) znaczący współudział w projektach, realizowanych we współpracy z innymi partnerami i zakładami/katedrami:

  • „Jestem przedsiębiorczy” (2 projekty pod wspólną nazwą przewodnią)
  • „Poznaj swoje kompetencje zawodowe”

2) Międzynarodowe projekty badawcze i badawczo-wdrożeniowe (od 2007 r.):

  • FIFOBI –  “Fit for business: Developing business competencies in school”,
  • ReSeCo – “Retail Sector Competencies: Developing self and social competencies in vocational training for the retail sector”,
  • ReCall – “Retail Sector Competencies for All Teachers”,
  • CGCW – „Common Goals – Common Ways”,
  • RLG – „Reaching the Lost Generation”,
  • SUSEN – „Sustainable Entrepreneurship – A Game-Based Exploration for Lower Secondary Schools”,
  • „Engagement & Beyond”

W 2018 r. złożone dwa kolejne wnioski grantowe (e³Cases, CODE).

Projekty realizowane we współpracy z partnerami zagranicznymi (głównie Niemcy, Węgry, Włochy, Wielka Brytania, a także Austria, Belgia, Łotwa, Portugalia, Szwajcaria) oraz pracownikami innych zakładów/katedr (KDG, KGS-E, KTiBR), finansowane ze środków UE (ostatnio głównie Erasmus+).