Projekty badawcze
1) Projekty badawcze i krajowe projekty badawczo-rozwojowe:
a) badania statutowe zakładu/katedry (2018) :
Przemiany przestrzeni społeczno-ekonomicznej i kulturowej w warunkach rozwoju gospodarki opartej na wiedzy i kształtowania się społeczeństwa informacyjnego
b) projekty krajowe badawczo-wdrożeniowe (edukacyjne):
- „Krok w przedsiębiorczość”
- „Kompetentny student – dobry pracownik”
c) znaczący współudział w projektach, realizowanych we współpracy z innymi partnerami i zakładami/katedrami:
- „Jestem przedsiębiorczy” (2 projekty pod wspólną nazwą przewodnią)
- „Poznaj swoje kompetencje zawodowe”
2) Międzynarodowe projekty badawcze i badawczo-wdrożeniowe (od 2007 r.):
- FIFOBI – “Fit for business: Developing business competencies in school”,
- ReSeCo – “Retail Sector Competencies: Developing self and social competencies in vocational training for the retail sector”,
- ReCall – “Retail Sector Competencies for All Teachers”,
- CGCW – „Common Goals – Common Ways”,
- RLG – „Reaching the Lost Generation”,
- SUSEN – „Sustainable Entrepreneurship – A Game-Based Exploration for Lower Secondary Schools”,
- „Engagement & Beyond”
W 2018 r. złożone dwa kolejne wnioski grantowe (e³Cases, CODE).
Projekty realizowane we współpracy z partnerami zagranicznymi (głównie Niemcy, Węgry, Włochy, Wielka Brytania, a także Austria, Belgia, Łotwa, Portugalia, Szwajcaria) oraz pracownikami innych zakładów/katedr (KDG, KGS-E, KTiBR), finansowane ze środków UE (ostatnio głównie Erasmus+).